Druel RPG
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Druel RPG

Dla tych, którzy od magii oczekują więcej...
 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

 

 Dostępne Rangi

Go down 
AutorWiadomość
Hostur
Legenda
Hostur


Liczba postów : 29
Join date : 06/04/2014

Dostępne Rangi Empty
PisanieTemat: Dostępne Rangi   Dostępne Rangi I_icon_minitimeNie Kwi 06, 2014 7:41 pm

Kasta Proelium:
1. Slikts Vaditais

2. Pratinidhi

3. Anshaxa

4. Keiyrti

5. Tairiyam

6. Mutsadi

7. Cikitsa

8. Qisganc

9. Privy

10. Uczeń - Osoba, która dopiero przyucza się do swego przyszłego zawodu Nekromanty. Mało kto zwraca na Niego uwagę.


Kasta Potentia:
1. Magnum Mago - Najpotężniejszy mag w całej kaście Potentia. To on wskrzesza najpotężniejszych magów. Ma ich kilku na swych usługach. Osoba bardzo bliska królowi. 0/1

2. Prorex - Zastępuje Magnum Mago i jest Jego doradcą, czyli prawą ręką. Ochrania najpotężniejszego z całej Kasty i jest na Jego każde wezwanie. 0/1

3. Discipulus - Nauczyciel wszystkich uczniów i niekiedy jeszcze Inceptos. Sam wybiera sobie uczniów i ocenia ich, oraz uczy tak jak tylko ma ochotę. 0/3

4. Auxilium - Wskrzesza tylko tych magów, którzy posługują się magią ziemi, czyli i leczeniem. Służą jako pomoc podczas walk i często jako tarcza.

5. Fortis - Najczęściej wskrzeszony przez Niego mag posługuje się magią Ognia. Są to "wojowniczy" Nekromanci, którzy wiedzą, jak wydawać swym magom rozkazy.

6. Legatus - Zajmują się rozmową, oraz dyplomacją prowadzoną między oboma królestwami, w wypadku wybuchu wojny, służą jako szpiedzy lub skrytobójcy. Głównie do tych celów wykorzystują swoich wskrzeszonych Magów.

7. Nekromanta - Niezbyt znaczący, posiadający już dość dużą wiedzę i jednego lub dwóch wskrzeszonych przez siebie magów.

8. Inceptos - Nekromanta, który już coś niecoś potrafi i wie. Ma na swoich usługach jakiegoś niezbyt potężnego maga. Wciąż pobiera nauki.

9. Uczeń - Osoba, która dopiero przyucza się do swego przyszłego zawodu Nekromanty. Mało kto zwraca na Niego uwagę.


Wojownicy:
1. Heros - Najsilniejszy w swych czasach i najbardziej znany wojownik, dysponujący ogromną siłą, sprytem i/lub zwinnością. Nikt mu nie dorównuje. 0/1

2. Legenda - Osoba wymazana przez swych wrogów ze wszelkich ksiąg i kart historii. Osoba niemal tak biegła w boju jak Heros. Wciąż krążą o tej osobie legendy, jednak nikt ów osoby nie zna dokładnie. 0/2

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.


Magowie:
1. Arcymag - Najpotężniejszy mag, w czasach, których żył, chodząca legenda i przykład dla innych magów. Od Niego wszyscy chcieliby się uczyć. 0/1

2. Legenda - Osoba wymazana przez swych wrogów ze wszelkich ksiąg i kart historii. Osoba niemal tak potężna jak Arcymag. Wciąż krążą o tej osobie legendy, jednak nikt ów osoby nie zna dokładnie. 1/2

3. Mędrzec - Zawsze wie, co dobre dla wszystkich magów i bardzo dobry w dyplomacji. Zazwyczaj służy u Legatus'a jeśli umrą.

4. Mag Medicus - Najczęściej służą Auxilium, z powodu swego niezwykłego talentu do władania magią ziemi i leczenia przy okazji. Oczywiście, jeśli nie żyją. Ci żyjący często pomagają medykom w miastach, lub opiekują się zdrowiem króla i królowej.

5. Mag Bitewny - Mag doskonale posługujący się swoimi mocami, w walce, często też taki mag potrafi używać zwykłej broni.

6. Żywioł - Mag, który opanował do perfekcji jeden żywioł magii i jest mistrzem w posługiwaniu się nim.

7. Mag - Można stwierdzić, że to taki szaraczek wśród magów. Nie dysponujący zbyt potężną mocą, jednak szybko może ją zdobyć. Najczęściej służą niezbyt doświadczonym Nekromantom, jeśli umrą.


Szamani:
1. Łącznik Światów - On opiekuje się i dba o niemal każdą duszę zagubioną na tym świecie. Ponad to przewodzi też wszystkim szamanom w wiosce i niekiedy też ich uczy. 0/1

2. Mystery - Można uznać tego kogoś za prawą rękę głównego szamana. Zwykle jego zajęciem jest opieka oraz nadzór nad duszami na cmentarzach. Jest w stanie normalnie rozmawiać z duchami i nie musi się przenosić do ich świata, aby je zobaczyć.

3. Comhairleoir - Ten oto osobnik pełni funkcję doradcy Łącznika, lub Mystery. Lecz na tym jego zadanie się nie kończy, bowiem to on zwykle zna przeszłość większości duchów.

4. Oracle

5. Leighis

6. Cineal

7. Oíche

8. Spiorad

9. Insider

10. Dalta


Królowie Północy:
1. Król Północy -Włada całym państwem i sprawuje nad nim piecze wraz z królową, która wcale nie musi być Jego żoną. Król mianuje swojego następce i nie musi to być Jego syn/córka. 0/1

2. Królowa Północy - Sprawuje taką samą władzę i piecze nad królestwem i również wybiera następce. 0/1

3. Królewski Doradca - Zawsze służy radą i pomocą królowi i królowej. Często włada państwem, kiedy panuje bezkrólewie. 0/1


Królowie Południa:
1. Król Południa - Włada całym państwem i sprawuje nad nim piecze wraz z królową, która wcale nie musi być Jego żoną. Król mianuje swojego następce i nie musi to być Jego syn/córka. 0/1

2. Królowa Południa - Sprawuje taką samą władzę i piecze nad królestwem i również wybiera następce. 0/1

3. Doradca - Zawsze służy radą i pomocą królowi i królowej. Często włada państwem, kiedy panuje bezkrólewie. 0/1


Mieszkańcy:
1. Aptekarz - Zajmuje się zbieraniem ziół, przyrządzaniem mikstur i wszelakich leków. Jest w każdym mieście, często Jego pracownia jest połączona z tą medyka.

2. Medyk - Jak sama nazwa wskazuje - leczy. Czasem jest to jakiś mag, a czasem zwykła wyuczona zawodu osoba. Medycy blisko współpracują z aptekarzami.

3. Drwal - Zajmuje się wyrębem drzew i tworzy z nich różne rzeczy. Np. łuki, strzały czy chociażby drewniane miecze i tarcze do ćwiczeń.

4. Garbarz - Wytwarza rzeczy ze skóry upolowanej zwierzyny. Są to często ubrania i lekkie, skórzane pancerze, oraz tarcze.

5. Górnik - Wydobywa surowce i minerały, oraz drogocenne kamienie. Znajdziemy ich tylko w Królestwie Południa.

6. Gospodarz - Prowadzi przydrożne karczmy i zajazdy, dla wszystkich podróżników, spragnionych oraz głodnych.

7. Koniarz - Zajmuje się hodowlą koni. Najczęściej, sprzedaje je do pałacu, ale ma też kilka do sprzedaży ogólnej, dla podróżników.

8. Kowal - Wytwarza broń. Miecze, szpady, noże, pancerze. Wszystko to Jego bajka. Często górnicy są na Jego usługach.

9. Bard - Osoba, która zabawia ludzi śpiewem i grą. Najczęściej przesiaduje po karczmach, a czasem podróżuje z nekromantami, by zbierać pomysły do swych śpiewanych opowieści.

10. Grabarz - Dba o cmentarz. Robi też trumny i zakopuje ciała w piachu.
Powrót do góry Go down
 
Dostępne Rangi
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Dostępne Rasy

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Druel RPG :: Organizacja :: Księga Wiedzy-
Skocz do: