Druel RPG
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Druel RPG

Dla tych, którzy od magii oczekują więcej...
 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

 

 Stwory

Go down 
AutorWiadomość
Hostur
Legenda
Hostur


Liczba postów : 29
Join date : 06/04/2014

Stwory Empty
PisanieTemat: Stwory   Stwory I_icon_minitimeCzw Kwi 10, 2014 2:53 pm

W naszej krainie nie żyją w końcu sami magowie, wojownicy, czy nekromanci. Żyją też zwykłe zwierzęta na które można polować, oraz inne. O wiele groźniejsze stwory, nawet dla wykwalifikowanego wojownika.


Smok - Potężne i bardzo inteligentne istoty zamieszkujące tereny wysokich gór. Ponoć potrafią mówić. Uznawane są raczej za legendę i niewiele osób spotkało je na żywo. Uwielbiają złoto, są na nie strasznie pazerne. Starożytne przekazy mówią o jeźdźcach smoków. Smoka można oswoić potrzeba do tego jednak mnóstwa czasu. Łuski smoka, są najcenniejszą rzeczą.

Golem Zarazy - Zbudowany z kamienia i zielonego, trującego dymu. Zamieszkuje głównie podziemie. Jego dym, gdy tylko dotrze do płuc, zatruwa cały organizm. Od razu istota odwadnia się, a krew niesamowicie gęstnieje. Są to istoty szczególnie niebezpieczne. Ci, którzy z nimi walczyli zginęli, dlatego się ich unika, a one nie atakują bez ostrzeżenia.

Ent - Bardziej jest to golem, jednak ta druga nazwa się bardziej przyjęła. Panuje nad roślinnością, głównie nad drzewami, jeśli zdąży się z nimi połączyć. Strzegą każdego lasu przed niebezpieczeństwem. Nie atakują szamanów pod żadnym pozorem.

Bellator - Istoty zrodzone z cienia, w który też potrafią się zmieniać. Szybsze i zwinniejsze nawet od Mumi. Posługują się kilkoma mieczami, niekiedy na raz. Mówi się, że to cierpiące dusze zamknięte w ciele wojownika.

Morsei - Są to kobiety, które umarły, ale zostały wskrzeszone dzięki czarnej magii. Uwolniły się spod władzy nekromantów. Prowadzą do walki Mumie. Potrafią uwodzić i hipnotyzować. Ich bronią są dwa, wygięte w półksiężyc noże.

Mumia - Są to zmarli, którzy za pomocą nieudanej czarnej magii powstali z grobów i teraz rządni krwi i śmierci pałętają się po lasach. Głównie przesiadują na cmentarzach i w kryptach. Bardzo zwinne i szybkie, niczym człowiek. Uczą się też im dłużej walczą z przeciwnikiem, dlatego najlepiej szybko je zabić. Nie atakują duchów.

Wilkołak - Osoba ugryziona przez wilka, oraz zmieniona przez księżyc. Wilkołaki to istoty, pojawiające się tylko podczas pełni, są niesamowicie zwinne i szybkie, niekiedy ciężko je dostrzec kiedy biegną, bardzo niebezpieczne i krwawe istoty, zamieszkują głównie lasy. Kiedy pozwoli im się zawyć podczas walki, zaraz zlatuje się cała ich chmara. Jeśli chcesz go zabić, lepiej przygotuj srebro!

Lich - Najbardziej niebezpieczny stwór chodzący po tych ziemiach. Jego nie da się zabić. Za kose Licha można zarobić fortunę. Te stworzenia pojawiają się zawsze gdy ktoś umiera. Zabierają ich dusze na drugą stronę, chyba że Nekromanta lub Szaman, lub sam duch się obronią.

Blazing - Zaraz po Lich'ach to kolejne niesamowicie niebezpieczne stworzenia. Są ogromne. Swoim wyglądem przypominają nieco smoki, choć są większe i nie posiadają skrzydeł. Są niesamowicie zwinne, jak na swoje rozmiary, gdy tylko wejdzie się na ich tereny zaczynają atakować bez chociażby ostrzeżenia. Zamieszkują wygasły wulkan, góry a czasem i jaskinie w podziemiach.

Gryf - Górskie stworzenie, o niesamowitej wartości i cenie. Jest drapieżnikiem dość groźnym. Posiada jastrzębi łeb oraz skrzydła, a do tego ciało lwa. Kiedyś mówiono, że służą one ludziom, teraz to jednak tylko kolejne stworzenia do upolowania. Można je oswoić, ale długo to trwa nim gryf komuś zaufa.

Żywiołak Wody - W pełni zrodzony z magii. Potrafią zamrażać przeciwnika i pluć w niego wodą. Nie są zbyt potężne, ponad to można je łatwo oswoić. Trzeba tylko nieco znać się na magii. Często spotykane w okolicach wody.

Żywiołak Ognia - Stworzony i zrodzony z magii. Potrafi kogoś podpalić, dotkliwie oparzyć lub pluć w niego ognistymi kulami. Nie są zbyt groźne i łatwo je oswoić. Często spotykane w okolicach wygasłego już wulkanu lub w cieplejszych miejscach.

Himera - Mityczne stwory posiadające głowę lwa oraz kozła. Ich ogon natomiast jest wężem. Bardzo niebezpieczne i rzadko spotykane stworzenia. Jad z ich ogona zabija w przeciągu godziny. Czasem szybciej... Zazwyczaj pałętają się gdzieś w czeluściach podziemi.
Powrót do góry Go down
 
Stwory
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Druel RPG :: Organizacja :: Księga Wiedzy-
Skocz do: