Druel RPG
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Druel RPG

Dla tych, którzy od magii oczekują więcej...
 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

 

 Żywioły Magii

Go down 
AutorWiadomość
Hostur
Legenda
Hostur


Liczba postów : 29
Join date : 06/04/2014

Żywioły Magii Empty
PisanieTemat: Żywioły Magii   Żywioły Magii I_icon_minitimeNie Kwi 06, 2014 3:07 pm


    Każdy Mag może wybrać sobie dwa żywioły główne, oraz jeden poboczny, którymi będzie się posługiwać podczas walki. Musi jednak pamiętać, że każdy żywioł, ma swój odmienny charakter. UWAGA! Każdy żywioł poboczny wychodzi z połączenia dwóch głównych. Połączenia są opisane, jeśli przy piorunie mamy połączenie woda i ogień, a wybraliśmy ogień i ziemię, wtedy nie możemy dostać pioruna.



Żywioły Główne:

Ogień - Gorący, potrafiący spopielić wszystko i wszystkich, bardzo trudny do wyuczenia z powodu swej nieokiełznanej siły. Zazwyczaj posiadają ten żywioł magowie o bardzo wybuchowym i niecierpliwym temperamencie. Magia ta parzy dotkliwie przeciwnika.

Woda - Przeciwieństwo i największy "wróg" ognia. Dzięki niej można dostać się niemal wszędzie. Równie trudny, co każdy inny żywioł do opanowania. Magowie, którzy posiadają ten żywioł bywają zmienni. Często spokojni, a czasem wybuchowi. Magia ta głównie podtapia.

Powietrze - Magowie Ci są narwani i nieuchwytni jak wiatr. Potrafią zdmuchnąć wszystko jeśli chcą, przy pomocy zaklęć oczywiście. Magia ta głównie rani jak ostrza przeciwnika.

Ziemia -Bardzo spokojna natura magii. Jest ona niemal wszędzie. Magia ziemi służy głównie do obrony i leczenia. Magowie się nią posługujący to bardzo spokojni i stateczni osobnicy.


Żywioły Poboczne:

Lód - Połączenie wody z powietrzem. Można zamrozić niemal wszystko i wszystkich, jednak do tego potrzebna jest oczywiście woda. Lód to również śnieg. Lód może obronić się przed piorunem, jednak zostanie pokruszony, metal jednak nie ulęknie się przed lodem.

Piorun - Połączenie powietrza z ziemią. Właściwie jest to panowanie nad niebem. Mag, kiedy potrzebuje może ściągnąć na ziemię potężny piorun, który porazi i sparaliżuje przeciwnika. Najlepiej przewodzi go metal.

Metal - Połączenie ziemi z ogniem. Ta magia głównie służy do tworzenia. Często magowie zastępują wtedy kowali. Bardzo słabo służy w walce z piorunami.
Powrót do góry Go down
 
Żywioły Magii
Powrót do góry 
Strona 1 z 1

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
Druel RPG :: Organizacja :: Księga Wiedzy-
Skocz do: